Regulamin zamówień sadzonek winorośli i produktów na zamówienie
§ 1
POSTANOWIENIA OGÓLNE
GoldenGrape jest producentem, importerem i dostawcą winorośli szczepionych na podkładkach odpornych na działanie Filoksera Winiec.
Obsługa zamówienia jest wliczona w jednostkową cenę sadzonki. Poprzez "obsługę zamówienia" rozumie się cały proces wykonania usługi po stronie GoldenGrape od momentu złożenia przez klienta zamówienia, aż po moment dostarczenia sadzonek winorośli dla odbiorcy końcowego.
GoldenGrape jest firmą, która posiada wszelkie pozwolenia (w tym PIORiN), umożliwiające jej importowanie roślin, przechowywanie ich oraz dystrybucję w Polsce.
Warunki szczególne wykonania zamówienia są określone w umowie między GoldenGrape a klientem końcowym.
GoldenGrape nie dostarcza sadzonek firmom pośrednim prowadzącym handel sadzonkami winorośli. Złożenie zamówienia jest jednoznaczne z poświadczeniem, że GoldenGrape ma do czynienia z odbiorcą końcowym.
W momencie zamówienia, odbiorca końcowy poświadcza, że zapoznał się z całością niniejszego regulaminu, o którym informacja została uwzględniona w zakładce strony "Cennik". Poświadcza, że przeczytał i zrozumiał wszelkie zapisy niniejszego regulaminu a w momencie złożenia zamówienia zgadza się ze wszystkimi zapisami tego regulaminu i ma absolutną świadomość wszelkich konsekwencji wynikających z działań, które są z nim sprzeczne.
RODO - klient w momencie złożenia zamówienia wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez GoldenGrape oraz podmioty trzecie, z którymi GoldenGrape wchodzi w relację mającą na celu ostateczne dostarczenie zamówienia - firma kurierska lub inna firma świadcząca usługi transportu towarów.
Klient jest jednocześnie odbiorcą końcowym w myśl treści tego regulaminu.
§ 2
DEFINICJE ZAWARTE W REGULAMINIE
KLIENT – Usługobiorca, który zamierza zawrzeć lub zawarł Umowę Sprzedaży ze Sprzedawcą.
ODBIORCA KOŃCOWY - osoba fizyczna, która sprowadza sadzonki winorośli w celu ich bezpośredniego wysadzenia do gruntu, którego jest właścicielem lub uprawnionym przedstawicielem.
KONSUMENT -osoba fizyczna, która dokonuje z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązane bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
PRZEDSIĘBIORCA - osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną, prowadząca we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową.
PRODUKT - dostępna w Sklepie rzecz ruchoma będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
REGULAMIN - niniejszy regulamin Sklepu.
SKLEP - Sklep internetowy Usługodawcy działający pod adresem www.goldengrape.pl.
SPRZEDAWCA, USŁUGODAWCA – GoldenGrape
UMOWA SPRZEDAŻY – Umowa Sprzedaży Produktu zawarta między Klientem, a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu.
ZAMÓWIENIE - oświadczenie woli Klienta stanowiące ofertę zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu ze Sprzedawcą.
CENA PRODUKTU– wartość wyrażona w jednostkach pieniężnych, którą Klient jest obowiązany zapłacić Sprzedawcy za Produkt.
CENA KOŃCOWA - cena towaru wraz z kosztami wysyłki i wszystkimi kosztami dodatkowymi.
§ 3
INFORMACJE DOTYCZĄCE PRODUKTÓW ORAZ ICH ZAMAWIANIA
GoldenGrape prowadzi sprzedaż Produktów za pośrednictwem sieci Internet.
Rośliny dostarczone przez GoldenGrape są w stanie gwarantującym ich zdatność do nasadzenia (żywe rośliny w uśpionym stanie wegetacji), opatrzone paszportem fitosanitarnym i zostały legalnie wprowadzone na rynek Polski.
Informacje znajdujące się na stronie internetowej GoldenGrape nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów prawa. Klient, składając Zamówienie, składa ofertę kupna określonego Produktu na warunkach podanych w jego opisie i oczekuje akceptacji ze strony GoldenGrape.
Zapytanie ofertowe należy kierować poprzez formularz kontaktowy znajdujący się w zakładce "Kontakt". Zapytanie nie jest równoznaczne ze złożeniem zamówienia.
Warunkiem złożenia Zamówienia jest bezpośredni kontakt poprzez pocztę email, gdzie odbiorca końcowy uzyska właściwy formularz zamówienia, umowę między GoldenGrape a odbiorcą końcowym którą należy podpisać z datą i godziną, wyrazi zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez GoldenGrape w celach handlowych i marketingowych oraz dla podmiotów trzecich w celu bezpośredniego dostarczenia towaru przez firmę świadczącą usługi transportu towarów.
§ 4
ZAWARCIE UMOWY SPRZEDAŻY
Do zawarcia Umowy Sprzedaży, niezbędne jest wcześniejsze złożenie przez Klienta Zamówienia udostępnionym przez Sprzedawcę sposobem, zgodnie z § 3 pkt 5 oraz 6 Regulaminu.
Po złożeniu zapytania ofertowego, sprzedający potwierdza otrzymanie wiadomości i przystępuje do weryfikacji możliwości wykonania zlecenia - do 10 dni roboczych. Do tego czasu musi potwierdzić lub odrzucić zamówienie.
Potwierdzenie przyjęcia Zamówienia, o którym mowa w pkt 2 niniejszego paragrafu nie powoduje wystąpienia relacji Sprzedawca - Klient i zawiązania Umowy Sprzedaży.
Potwierdzenie otrzymania Zamówienia zawiera:
- potwierdzenie wszystkich istotnych elementów Zamówienia,
- pozytywną lub negatywną informację o dostępności przedmiotu zamówienia,
- poświadczenie, że uiszczenie opłaty jest równoznaczne z wykonaniem przez GoldenGrape zlecenia i zawiązania tym samym umowa Sprzedaży.
Z chwilą otrzymania przez GoldenGrape całości płatności, następuje zawiązanie relacji, w której strona GoldenGrape zobowiązuje się dostarczyć obiekt umowy w ustalony sposób, ustalony drogą elektroniczną.
Każda Umowa Sprzedaży będzie potwierdzana dowodem zakupu, który będzie dołączany do Produktu.
W momencie uiszczenia opłaty klient zrzeka się prawa odstąpienia od umowy, ponieważ między GoldenGrape a innymi podmiotami zachodzi relacja konieczności opłacenia całości zamówienia. Klient dobrowolnie i w pełni świadomie rezygnuje z prawa odstąpienia od umowy w momencie kiedy strona GoldenGrape zaksięguje płatność i i przystąpi do realizacji zamówienia klienta/odbiorcy końcowego.
Klient rozumie i zgadza się z tym zapisem finalizując płatność za towar i koszty transportu w całości.
Sprzedający wystawia fakturę Proforma przed sfinalizowaniem zamówienia i fakturę końcową w momencie zakończenia usługi - dostarczenia towaru.
§ 5
SPOSOBY PŁATNOŚCI
Sprzedawca udostępnia następujące sposoby płatności sprzedaży winorośli:
płatność za pośrednictwem elektronicznego systemu płatności (przelewy 24)
§ 6
KOSZT, TERMIN I SPOSOBY DOSTAWY PRODUKTU
Koszty dostawy Produktu, które pokrywa Klient, są ustalane w trakcie procesu składania Zamówienia.
Na termin dostawy Produktu składa się czas kompletowania zamówienia oraz czas dostawy towaru przez przewoźnika:
czas kompletowania Produktów wynosi do 10 dni roboczych,
dostawa Produktów stanowiących rzeczy ruchome przez przewoźnika następuje w terminie przez niego deklarowanym tj. 3-5 dni roboczych od momentu nadania przesyłki (dostawa następuje wyłącznie w dni robocze z wyłączeniem sobót, niedziel i świąt).
Zakupione sadzonki są wysyłane wyłącznie na terenie Polski za pośrednictwem firm kurierskich.
§ 7
REKLAMACJA PRODUKTU
Reklamacja z tytułu braku zgodności Produktu z umową.
Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta będącego Konsumentem z tytułu braku zgodności Produktu z umową są określone w ustawie o prawach konsumenta z dnia z dnia 30 maja 2014 r.,
podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta będącego Przedsiębiorcą, z tytułu rękojmi są określone w ustawie Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r.,
Sprzedawca jest odpowiedzialny wobec Klienta będącego Konsumentem za brak zgodności Produktu.
zawiadomienia o braku zgodności Produktu z umową można dokonać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sadzonki@goldengrape.pl
w powyższej wiadomości elektronicznej należy opisać niezgodność towaru, załączyć zdjęcia paczki przed rozpakowaniem oraz po otwarciu paczki i paszportów roślin, załączyć skan protokołu z otwarcia paczki i sprawdzenia zawartości przy kurierze, oraz dane kontaktowe. Podane informacje znacznie ułatwią i przyspieszą rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę,
GoldenGrape również pakuje przedmioty wykonując przy tym zdjęcia i filmy w celu właściwej obsługi klienta,
dla oceny nieprawidłowości i niezgodności Produktu z umową, Konsument ma obowiązek udostępnić Produkt Sprzedawcy, a Sprzedawca zobowiązany jest do odebrania go na swój koszt,
W razie pozytywnego rozpatrzenia reklamacji Sprzedawca dostarczy klientowi właściwy towar na swój koszt. W razie negatywnego rozpatrzenia reklamacji nie ma możliwości dokonania zwrotu należności i towar zostanie odesłany do klienta na jego koszt + koszt jaki poniósł sprzedawca z tytułu dobrej woli przyjęcia do oceny nieprawidłowości,
Sprzedawca ustosunkuje się do żądania Klienta, nie później niż w terminie 14 dni od momentu zgłoszenia reklamacji, chyba że reklamacja okaże się bezpodstawna.w przypadku nierozpatrzenia reklamacji w terminie 14 dni od jej zgłoszenia, jest jednoznaczne z jej uwzględnieniem,
w związku z uzasadnioną reklamacją Klienta będącego Konsumentem Sprzedawca odpowiednio:
pokrywa koszty wymiany oraz ponownego dostarczenia Produktu do Klienta,
obniża cenę Produktu (obniżona cena musi pozostawać w proporcji ceny towaru zgodnego z umową do towaru niezgodnego z umową) i zwraca Konsumentowi wartość obniżonej ceny najpóźniej w terminie 14 dni od otrzymania oświadczenia o obniżeniu ceny od Konsumenta,
odpowiedź na reklamację jest przekazywana poprzez wiadomość email, w ciągu 14 dni od zgłoszenia problemu przez klienta.
§ 8
PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
Klient zrzeka się dobrowolnie możliwości odstąpienia od umowy w momencie zaksięgowania wpłaty i rozpoczęciu realizacji zamówienia przez GoldenGrape - co reguluje umowa między GoldenGrape a klientem/odbiorcą końcowym.
Klient ma prawo odstąpienia od umowy jeśli GoldenGrape nie wywiązuje się z terminowej dostawy sadzonek. W takim przypadku GoldenGrape zwraca wszystkie poniesione przez klienta koszty związane z usługą GoldenGrape - całość wpłaty ze strony klienta, bez roszczeń dodatkowych.
§ 9
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
Umowy zawierane przez GoldenGrape zawierane są zgodnie z prawem polskim.
W przypadku niezgodności jakiejkolwiek części Regulaminu z obowiązującym prawem, w miejsce zakwestionowanego przepisu Regulaminu zastosowanie mają właściwe przepisy prawa polskiego.
Wszelkie spory wynikłe z Umów Sprzedaży między GoldenGrape a Konsumentami, będą rozstrzygane w pierwszej kolejności na drodze negocjacji, z intencją polubownego zakończenia sporu, z uwzględnieniem ustawy o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich. Jeśli jednak nie byłoby to możliwe, lub też byłoby niesatysfakcjonujące dla którejkolwiek ze stron, spory będą rozstrzygane przez właściwy sąd powszechny, zgodnie z pkt 4 niniejszego paragrafu.
Ewentualne spory powstałe pomiędzy Usługodawcą, a Usługobiorcą (Klientem) będącym jednocześnie Konsumentem zostają poddane sądom właściwym zgodnie z przepisami kodeksu postępowania cywilnego z dnia 17 listopada 1964 r.
Klient będący Konsumentem ma również prawo do skorzystania z pozasądowych sposobów rozstrzygania sporów w szczególności poprzez złożenie po zakończeniu postępowania reklamacyjnego wniosku o wszczęcie mediacji lub wniosku o rozpatrzenie sprawy przez sąd polubowny.
ul. Św. Wojciecha 3
64-234 Kaszczor
+48 601 569 160
Strona www stworzona w kreatorze WebWave.